söndag 5 december 2010


Nu är dagen kommen för andra advent, återigen så önskar jag att mina kära från himlen den blå skulle varit med oss, mamma och Jesper jag saknar er och vet även att det är fler av era barnbarn/syskon som har lite extra tankar på er just nu..
Men kanske är det så (?) att ni fixar till världen från ovan, pappa hade en enorm tur lyckligtvis samma tur som min syster hade i sin krock för ett år sedan och min bror för nu drygt 20 år sedan..
Här andas det advent nu är andra ljuset tänt.
I fönstret hänger julgardin och stjärnan lyser röd och fin.
När andra ljuset brinner vi juleklappar syr
och mamma bakar kakor och har ett fasligt styr

2 kommentarer:

  1. Jag mår härligt efter min semester. Tack för alla sköna kommentarer. Glad advent till dig o familjen. Sköt om dig. KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart, hoppas man får se några bilder snart :-) Så man får se vart du (ni) hoppat runt. Sköt om dig du med :-)

    SvaraRadera