onsdag 13 oktober 2010

www.stodet.se

Jag vet att ni är många som har det tungt nu, många som står i en starkt lutande uppförsbacke, några av er har också minst er anhörige nyligt. Tack alla ni som på olika sätt hör av er till mig och tackar för att jag och min mamma en dag beslutade att starta med denna blogg, hade självklart önskat av allt i världen att hon funnits kvar, att resan till denna blogg hade fått ett lyckligt slut.

Jag vill bara ge er alla en underbart stor och varm kram och tanke till er som nu befinner i denna frustration.

Det finns ingenting som går att jämföra med att befinna sig där ni antingen befinner er eller haft befunnit er i, ingeting, men tro mig saknaden kommer själklart att följa med er i vått och torrt men det kommer en dag då ni upptäcker att det finns kvar leenden på era läppar. Ta vara på iden, njut medan tid finns. Skjut inte upp, lev! Och till er som känner er förvirrad vart man ska ta vägen, vart man ska vända sig så finns det en mängd människor inne på http://www.stodet.se/, olika forum där ni får möjlighet till att ventilera mig, det hjälpte mig så otroligt mycket under min tid, även min mamma var in och besökte denna sida och fick många tips och råd!

3 kommentarer:

  1. Massa kramar till dig Carina, tänker ofta på dig o din mamma. Hon var en riktig kämpe.
    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Men desamma till er!! Hoppas ni har det bra! och att ni kommer att kunna njuta av er underbara resa!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Tack för din omtanke och peppning!!/Hendrik

    SvaraRadera