onsdag 7 april 2010

Kläder och gardiner..

Ommöblerat, diverse nya möbler, lite rosa, lite flickigt, lite fint, lite..såklart nya gardiner, vojne! hade glömd, men vår brud på styva 3 år påminde såklart sin mamma som så glatt åkte in till stan.

Utsläppt från nästet,ha,ha, då blev det såklart även en del span även på kläder. Ska ut på lördag, men vad ska man ha på sig!? Så svårt! Modet som är nu är ungefär samma lika som jag kan klä mina barn i och visst kan tycka mångt och mycket ser bra ut, men?? Kan jag ha det? Är väl bara börja inse att man visst inte är + - 25 år längre även om man såklart tycker det, tills man ser sig själv i spegeln..Shit! Nåväl, det är väl bara att gilla lägt även där.. Men sen då? Hittar jag kläder? Det heter väl nu för tiden legging och tunika eller tunika och leggings så valet är väl inte allt för stort men skor?? Vad har jag för skor till?

Är ju lite av det sportiga typen (ja! jag kan även vaar uppklädd som fina damen) jag gillar typ converse, men på mig? Då var man där igen då? Jag kan ha, men min ålder...Hhmm...kan man.. kan man inte...ja ni nära och kära egentligen verkar det som att ingen bryr sig -egentligen. Alla färger hit och dit, volanger, skrynkligt ja jag kan nog ta vad som, roligt kommer vi iallafall att ha!!

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Ja du..säg det!? Vad ska man ha till? Bra fråga!! Ingen aning, varken "hackat eler malet" nu i denna årstid, varken vår på riktigt eller vinter..Ibland önskar man att det skulle komma hem någon som rensade ut allt man inte behöver och stoppar dit de kläder man "ska" ha, men hur skulle det då se ut? Säkert bra, men skulle jag vilja använda det..

    Hmnn...

    SvaraRadera
  2. Ha ha håller med dig, modet är liksom lite här och där..Me iofs då kan man ju ta på sig vad som!
    Hur som jag längtar till somaren när man bara kan slänga på sig något lätt!

    Ska bli så skönt!

    SvaraRadera