torsdag 9 april 2009


Tankarna snurrar förståss runt angående resan, idag ska jag få prata med läkaren och höra vad de tänker och tycker. Mamma är inne på att resa...men.. Nåja, vi får vänta och se för övrigt vet jag inte mycket mer just nu. Men mammsen får nog komma hem idag och sist med inte minst
GLAD PÅSK!
I övrigt gäller det att ta tag i lite vardag idag, och framförallt ta vara på vardagen mitt ia llt detta, idag hade vi tänkt att ska ut och shoppa efter klockan 12 när barnens pappa slutar, ut till alla påskkärrningar på stan och akta er för blåkulla, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet.

2 kommentarer:

  1. Hej carina... om du får den minsta hint om att det är ok att resa GÖR DET! Håller tummarna för att ni får den resan för allas eran skull... Har inte varit in på cancerforum då jag helt enkelt varit för lat att fixa ny log in men jag ska fixa det... men jag har varit där och läst. Har följt er här oxå.... Här går livet vidare.. känns väldigt tungt vissa dagar men överlag ganska okej.. Kram på dej och hälsa mamma din!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag lovar vännen!!! Tar tillvara på alla stunder som finns trots att det ibland känns osom att man sitter inne, eelr kankse instängd i en ballog och inte orkar mer än..tja, vad vet jag. just deta at man inte tar tag i saker och ting, utav allt det där vi borde göra, det och det och det..
    Du känner ju igen dig. Ibland önskar jag, låter hemskt, men önskar att något annat ska hända så att inte cancern vinner till slut!

    SvaraRadera