måndag 16 mars 2009

Födelsemärke

Märkligt detta med cancer, jag läste om en person på nätet som också har cancer som blivit av med två födelsemärken under hennes strålning och berättade det för min mamma. Vad tror ni hon säger då?? "Men när jag fick min första cytostatikakur fick jag två stycken, kommer du inte ihåg det???"
Njet..blev svaret och sedan när hon ahde fått sin strålning försvann de.
Ja, vad säger man? Magiska krafter i dessa mediciner, bara det skulle kunna hjälpa nu. Snälla, någon däruppe eller vart nu dessa varelser finns, en gång, en enda gång kan vi få ett positivt besked. Denna tappra människa som är min underbara mamma är en sådan kämpe. Hon skulle behöva möjligheten till att få andas ut för ett ögonblick. Idag har vi faktiskt varit ut på "shoppingrunda", hur kul var inte det. Det är såååå länge sedan hon har orkat det, att verkligen kunna gå och till och med in i provhytten för att prova kläder och klaga på sin mage som är stor efter kortisonen.
Thanks my mum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar